Dacă vrei să te alături echipei BonBon Candy, te anunțăm că angajăm! Astfel, de la 1 mai 2015, sunt disponibile trei posturi la care poți să aplici.
Două posturi de:
[icon color=”#000000″ size=”34″ type=”icon-arrow-right” unit=”px” ] Lucrător comercial
Cerințele postului:
– Personalitate agreabilă, aspect fizic plăcut;
– Abilități de comunicare;
– Spirit de inițiativă;
– Spirit practic;
– Rapiditate în realizarea sarcinilor;
– Capacitate de a lucra în condiții de stres și termene limită;
– Capacitate de a lua decizii;
– Rezistență la sarcini repetitive;
– Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
– Cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului.
Constituie avantaje:
– Noțiuni de contabilitate primară;
– Experiență în domeniu mai mare de 2 ani.
Responsabilități:
– Vânzarea directă către client a produselor ambalate și vrac;
– Informarea clienților asupra produselor și serviciilor oferite; oferirea de sugestii;
– Aranjarea mărfii pe rafturi;
– Verificarea termenelor de valabilitate ale produselor;
– Activități de ambalare, etichetare;
– Menținerea curățeniei la locul de muncă;
– Preluarea comenzilor telefonice și confirmarea telefonică a comenzilor online;
– Realizarea de colete.
Se oferă:
– Salariu fix;
– Bonusuri pentru rezultate deosebite.
– Decontarea transportului până la locul de muncă.
[info ]Trimiteți cv-urile însoțite de o scrisoare de intenție la office@bonbonshop.ro[/info]
[line]
Un post de:
[icon color=”#000000″ size=”34″ type=”icon-arrow-right” unit=”px” ] Reprezentant vânzări
Cerințele postului:
– Cunoașterea mediului de afaceri local si sectorial;
– Studii de marketing, management sau publicitate;
– Abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere (se vor testa în cadrul unui interviu);
– Capacitate de analiză și sinteză;
– Spirit de echipă, dinamism, atitudine proactivă, flexibilitate, orientare catre client;
– Cunoștințe de utilizare a calculatorului;
– Cunoașterea limbii engleze.
Constituie avantaje:
– Experiență în marketing online;
– Experiență de minim 2 ani în domeniu;
– Cursuri de customer care.
Responsabilități:
– Asigură promovarea și vânzarea mărfurilor si serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale;
– Prospectează piața pentru identificarea potențialilor clienti;
– Cunoaște si monitorizează în permanență competiția;
– Stabilește periodic întâlniri cu potențiali clienți pentru prezentarea ofertei comerciale;
– Reprezintă firma în mod profesionist la întâlnirile cu clienții existenti sau potentiali;
– Raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor încheiate cu clienții din portofoliu;
– Urmărește atragerea permanentă de noi clienți;
– Urmărește realizarea planului de vânzări;
– Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora;
– Întocmeste periodic materiale de sinteză (rapoarte, statistici) si de prezentare (bugete estimative);
– Acordă asistența comercială clienților si potențialilor clienți;
– Pregătește ofertele comerciale;
– Se implică în realizarea prezentărilor necesare pentru serviciile firmei;
– Se implică în particularizarea ofertei de produse și servicii pentru fiecare potențial beneficiar;
– Participă la organizarea unor acțiuni promoționale: târguri, expoziții, campanii publicitare.
– Se implică în realizarea campaniilor de promovare online.
Se oferă:
– Salariu fix la care se adaugă un procent din vânzările realizate.
– Decontarea cheltuielilor în interes de serviciu.
[info ]Trimiteți cv-urile însoțite de o scrisoare de intenție la office@bonbonshop.ro[/info]
[like]